Tuesday, June 5, 2012

Fontanny Bellagio

- ola

Fontanny to zdecydowanie mój ulubiony punkt Las Vegas. Mogłabym się w nie wpatrywać godzinami :) Fontanny startują codziennie o 15.00. Jedno show trwa około 3 minut. Przedstawienia odbywają się co 30 minut do 19.00 a później aż do północy co 15 minut. Zawsze jest sporo ludzi.
Przedstawienie to kompozycja muzyki i fontanny. Widziałam ich kilka i każdy układ był inny. W ogrodzeniu fontanny co kilka metrów umieszczone są głośniki, więc muzyka jest dobrze słyszana z każdego punktu, z którego można obserwować fontanny. W nocy dochodzi efekt świateł.
Na mnie zrobiły bardzo pozytywne wrażenie, więc z dużą uwagą obserowałam je i za dnia i w nocy ;)
tylko jedno godziwe zdjęcie za dnia - znów brakowało aparatu
Bellagio niemal w całej okazałości (nawet nie zmieścił się w kadrze!)
prawdziwe szczęście na mojej twarzy w oczekiwaniu na fontanny ;)

a na koniec filmik - ostatnio był z wersji nocnej, teraz z wersji dziennej (nie zwracajcie uwagi na komentarze w tle, to jacyś przypadkowi Polacy z ulicy ;) )

No comments:

Post a Comment