Saturday, April 30, 2011

troche domowego krajobrazu

-- michal

jak juz wspominalismy wczesniej, mieszkanie w stanach to nie mala sprawa. Dokladnie tyle kartek trzeba podpisac, zaparafowac i przeczytac, zeby wynajac cztery sciany:
Mieszkanie ma 750 stop kwadratowych, czyli okolo 70m^2.
a tu widok na cale 'osiedle' (nasze w koleczku)
Troche sie zadomowilismy. Szczegolnie kuchenne rzeczy, dzis odkurzac. Mieszkanie bylo calkowicie puste:

Okolica za to wyglada calkiem niezle:
widok z balkonu
basen
biuro i sala do wynajecia

okno naszej sypialni
widok z niego

alejki miedzy budynkami
troche trawy
Na razie zyje sie nam calkiem dobrze. Jednak wnikliwy czytelnik dostrzeze pare niedociagniec;), wiec zobaczymy czy czegos nie poszukamy jeszcze.
Pomimo wiekszej ilosci rzeczy przeprowadzka bedzie teraz latwiejsza.. Mamy juz konto, znamy procedury, okolice i nie bez powodu przeplacamy za 1 miesieczny lease.


15 comments:

  1. Mieszkanie robi naprawdę bardzo dobre wrażenie :) a szybkosc z jaka je udomowiliscie - doprawdy imponujaca :D

    Michał nie widze niedociagnięć - moze jestem niezbyt wnikliwa - albo juz slabo kojarze - bo w sumie zbliza sie 4:00, a wzrok już nie ten co za młodu ;)

    ReplyDelete
  2. my site sprawdź i wejdź to sprawa jaka mnie niepokoi

    ReplyDelete
  3. klik to kwestia jakie mnie trapi

    ReplyDelete
  4. my site tutaj kliknij to kwestia która mnie ciekawi

    ReplyDelete
  5. klik tutaj to sprawa jakie mnie ciekawi

    ReplyDelete
  6. wejdź tu własna strona proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  7. my site sprawdź tutaj to temat który mnie nurtuje

    ReplyDelete
  8. zobacz tutaj to kwestia jakie mnie ciekawi

    ReplyDelete
  9. klik tutaj najlepsza strona internetowa o my site

    ReplyDelete
  10. tutaj kliknij to sprawa które mnie nurtuje

    ReplyDelete
  11. tutaj najfajniejsza strona w temacie my site

    ReplyDelete